divendres, 17 d’abril del 2009

Ana M. Vargas

1.- Si fos un animal, m’agradaria ser un cavall per la seva noblesa i elegància.



2.- Les meves aficions són : fer esport, llegir i també venir a l’escola.



3.- M’agradaria fer un viatge a la Patagònia. També m’agradaria molt fer un creuer.






4.- La ciutat ideal per viure seria una ciutat rural on hi hagi comunicació amb la gent i accés al camp.



5.- El meu artista preferit és el poeta Antonio Gala. M’agrada molt la poesia.



6.- Un llibre que m’ha agradat és La Catedral del Mar. M’agrada la historia.



7.- El menjar que més m’agrada és la paella està boníssima.



8.- El meu color preferit és el groc barrejat amb el verd.



9.- Una olor que recordo de la infantesa és la de flors de jardí: rosa, clavells i demés.




10.- La flor quem’agrada més és la rosa però m’agraden totes les flors.

1 comentari: